Zapraszam na oczekiwane przez wielu spotkanie z twórcą marki, która stała się marketingową rewolucją przełomu wieków.

Większość menadżerów mających bezpośredni wpływ na sprzedaż marzy o tym, aby stworzyć coś niepowtarzalnego, coś co pozostanie w pamięci na długo.
Ale tyko nieliczni mają szansę stworzyć markę, o którą upominają się konsumenci, która będzie prawdziwą rewolucją i stanie się tak znana, że reklamy z jej udziałem będą cytowane i powtarzane przez lata.
W kolejnym odcinku programu „Myśleć jak przedsiębiorca” rozmowa z Adamem Zalewskim, menadżerem do zadań specjalnych. Rozmawiamy m.in. o tym jak stworzył markę FRUGO oraz jak powstał słynny slogan „No to FRUGO”.
Partnerzy programu:
Bysewo-Kolor  www.bysewo.eu
Pracodawcy Pomorza

Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.