Dr. Sarah David, wykładowca w Centrum Zarządzania Karierą Mays Business School na Texas A&M University powiedziała, że marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli ciebie jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu.
W dzisiejszej audycji, która była nadawana również w wersji video na żywo, rozmawiamy z Piotrem Motylem, przedsiębiorcą od lat mieszkającym w Tajlandii m.in. o tym:
Czym jest „Personal branding”?
Jakie mogą być korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu?
Po komu mu marka osobista?
Co jest niezbędne aby zbudować markę?
Jaki wpływ ma marka na zwiększenie sprzedaży?
Kiedy i komu przekaz marki może zaszkodzić?
Jakie były największe wpadki wizerunkowe marek?
Nasze spotkanie można podsumować słowami Warrena Buffeta: „Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ja zniszczyć. Jeśli to sobie uświadomisz, będziesz podchodzić do wszystkiego inaczej”.
Obejrzy:j KLIKNIJ TUTAJ lub w zdjęcie.
O autorze: Admin
Więcej postów admin