Globalna, trudna sytuacja stawia zupełnie nowe wyzwania. A polscy przedsiębiorcy chyba nadal śpią, mając nadzieję, że niebawem wrócą do019 roku.

A to se ne vrati pane Havranek…

Może warto zatem zerknąć trochę dalej w przyszłość i pomimo tego, że orkiestra na Titanicu nadal gra – przygotować się na zderzenie, bo góra lodowa tuż tuż…

O przyszłości i sposobach zapobiegania tragediom biznesowym rozmawiam z Marcinem Pruszyńskim, przedsiębiorcą, ekonomistą, strategiem i trenerem biznesu, marketerem, twórcą kilku restauracji oraz konsultantem w zakresie kreatywnego marketingu sprzedażowego w Social Mediach. Jest również podróżnikiem, sportowcem i pasjonatem rozwoju osobistego.

W PROGRAMIE:
❖ Jak przedsiębiorcy mają odnaleźć się w nowej, trudnej rzeczywistości?
❖ Jakie praktyczne i efektywne narzędzia warto wdrożyć, aby efektywniej prowadzić biznes?
❖ Co zrobić aby zaktywizować klientów i czy przedsiębiorcy mogą mieć realny wpływ na opinie klientów?

Link do strony mojego gościa: https://marcinpruszynski.com/

Wersja audio


Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.