Spójność – jedno słowo, które w kontaktach międzyludzkich posiada wiele znaczeń. Możemy przez nie rozumieć zachowania, które pokrywają się z naszymi zasadami czy też stylem życia. Jednak nie odnosi się tylko do osób. Spójność jest nieodłączną częścią wizerunku firmy, dobrej firmy.
W obecnych czasach, kiedy straciliśmy zaufanie do rządzących, kiedy przeżywamy kryzys wiary w lepsze jutro, tylko osoby czy instytucje, które w ciężkich czasach w dalszym ciągu budzą nasze zaufanie przetrwają.
Być może wyda Ci się to banalne, ale ja wierzę w to co mówię. Sam pracując z ludźmi na różnych szczeblach menadżerskich, podkreślam jak bardzo jest to ważne. Uważam, że części niepowodzeń należy szukać w nas samych i starać się nad nimi pracować. Myślę, że nikogo nie trzeba przekonywać jak ważne jest budowanie marki. Trzeba pamiętać, że jest to proces długotrwały na który składa się nie tylko wiedza i doświadczenie ale też wiarygodność prowadzonych działań.
W rozmowie z moim gościem padają bardzo ważne słowa na ten temat „…jeśli chcesz dowiedzieć się czy firma, z którą będziesz współpracował jest godna zaufania, najpierw spójrz na buty prezesa, a później zobacz jak wygląda toaleta”.
Myślę, że pomiędzy słowami spójność i zaufanie, z czystym sumieniem mogę postawić znak równości. Mam przekonanie, że ten niepewny czas jest najlepszym momentem aby zbudować wiarygodną markę. To właśnie dziś wielu szuka wsparcia i odpowiedzi na trudne pytania. Tylko dzięki swojej wiedzy i zaangażowaniu społecznemu będziesz mógł zbudować trwały fundament, na którym powstaną rzeczy niezwykle.
Zapraszam do obejrzenia wywiadu z Tadeuszem II Piotrem Górskim, Dyrektorem Strategicznym firmy Brandlive. Nieprzerwanie od 1982 roku zajmuje się brandingiem, realizując projekty wizerunkowe dla największych firm w Polsce.
Partnerzy programu:
Bysewo-Kolor www.bysewo.eu
Pracodawcy Pomorza
O autorze: Admin
Więcej postów admin