Między słowami firma i pracownik chcielibyśmy postawić znak równości, ponieważ dobrze dobrana kadra równa się świetnie rozwijająca i prosperująca firma. Zatrudnianie najlepszych w branży nie jest rzeczą łatwą. Trzeba wiedzieć gdzie ich szukać, ale trzeba również mieć świadomość, jaki jest wizerunek naszej firmy na rynku pracy i czy jesteśmy atrakcyjni dla tych osób, które chcemy pozyskać.

Rekrutacja w obecnych czasach stawia przed nami zupełnie nowe wyzwania. Pomimo tzw. rynku pracownika, a może właśnie w związku z nim, efektywna rekrutacja jest jedną z największych bolączek przedsiębiorców i menadżerów. 

Co zatem począć? 
Skąd brać dobrych pracowników? 
Jak powinien wyglądać efektywny proces ich pozyskiwania i utrzymywania? 
Jakie wyzwania stawia przed rekruterami obecna sytuacja na rynku pracy? 
Czy firmy stoją przed największym wyzwaniem biznesowym, jakim jest rekrutacja, rozwój i utrzymanie dobrego pracownika? 
Czy tradycyjne metody rekrutacyjne nie są już tak efektywne jak kiedyś? 
Czy może w tym pomóc prawidłowo opracowany, modny ostatnio, Employer Branding? 

O tych bolączkach rozmawiam w Radiu Kontestacja z wieloletnim praktykiem, Dyrektorem Zarządzającym firmy Jobhouse, Leszkiem Kurycynem.


Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.