Dr. Sarah David, wykładowca w Centrum Zarządzania Karierą Mays Business School na Texas A&M University powiedziała, że marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli ciebie jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu.

W dzisiejszej audycji, która była nadawana również w wersji video na żywo, rozmawiamy z Piotrem Motylem, przedsiębiorcą od lat mieszkającym w Tajlandii m.in. o tym:

Czym jest „Personal branding”?

Jakie mogą być korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu?

Po komu mu marka osobista?

Co jest niezbędne aby zbudować markę?

Jaki wpływ ma marka na zwiększenie sprzedaży?

Kiedy i komu przekaz marki może zaszkodzić?

Jakie były największe wpadki wizerunkowe marek?

Nasze spotkanie można podsumować słowami Warrena Buffeta: „Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ja zniszczyć. Jeśli to sobie uświadomisz, będziesz podchodzić do wszystkiego inaczej”.

Obejrzy:j KLIKNIJ TUTAJ lub w zdjęcie.


Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.