Często można odnieść wrażenie, że we współczesnych organizacjach najważniejsze role do spełnienia mają menedżerowie najwyższych szczebli. Są obiektem fascynacji, wręcz mitologizowani i podziwiani na granicy kultu. Większość publikacji i analiz dotyczy właśnie menedżerów najwyższego szczebla i przywódców całych organizacji.

Na ich tle menedżerowie średniego szczebla pozostają bezimienną masą ludzi, których wkład w życie organizacji jest dużo mniej jednoznaczny. Jednak menedżerów na szycie organizacji jest znacznie mniej niż tych na niższych szczeblach, a ci drudzy mają tak samo dużo do powiedzenia o sukcesie lub porażce firmy.

Według opinii mojego gościa, Adama Zalewskiego, twórcy marki FRUGO i jej rynkowego spektakularnego sukcesu, to właśnie oni mają decydujący wpływ na rezultaty przedsiębiorstwa realizując jego projekty.

W programie m.in.:
– Dlaczego tak ważny dla organizacji jest średni szczebel zarządzania?
– Jak wielkie znaczenie dla sprawnego wdrażania strategii rozwoju mają menadżerowie średniego szczebla?
– Jaką wartość wnoszą do firmy i czym grozi niedocenianie drzemiącego w nich potencjału?

OBEJRZYJ: KLIKNIJ TUTAJ

Zobacz również:
Moje audycje w radiu Kontestacja: https://linkd.pl/rfmf
Cykl programów TV „Myśleć jak przedsiębiorca”: https://linkd.pl/rfpm


Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.