Od jakiegoś już czasu neuronauka ujawnia niezwykłą wartość emocji, nazywając je fenomenem XXI wieku. Emocje jako stany poprzedzające myślenie, mogą być wspaniałym motywatorem oraz doskonałym wsparciem dla naszej komunikacji.

Mówi się, że w zarządzaniu ogromną rolę odgrywają tak zwane „umiejętności miękkie”. Simon Sinek, podczas jednego ze swoich wykładów, zaproponował porzucenie takiego nazewnictwa i po prostu nazwania rzeczy po imieniu – UMIEJĘTNOŚCI LUDZKIE! Niektóre są miękkie, niektóre twarde, jak to w zarządzaniu bywa.
O sekretnej umiejętności odczytywania emocji oraz wyczuwanie nastrojów innych ludzi, rozmawiam ze wspaniałym psychologiem, wychowawcą i mentorem wielu doskonałych menadżerów i liderów, Jackiem Jakubowskim.
Obejrzyj: KLIKNIJ TUTAJ lub w zdjęcie.

Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.