Już jakiś czas temu wpadła mi do rąk książka Joanne Black „No more cold calling”. Autorka tej książki na samym początku twierdzi, że nie powinniśmy szukać klientów…
Powinniśmy za to sprawić, by to oni szukali nas.

Brzmi to trochę jak utopia, ale wiem z autopsji, że jest to możliwe.
Ale… aby to było możliwe niezbędne jest wykształcenie w sobie pewnych nawyków oraz umiejętności, które nazywane są tzw. umiejętnościami miękkimi.

Simon Sinek trochę zadrwił sobie z tej nazwy (soft skills) i powiedział, że są to po prostu umiejętności życiowe. I to TWARDE umiejętności życiowe.

O „twardych” umiejętnościach miękkich rozmawiam z Artur Sójka Prezesem organizacji przedsiębiorców Biznes Klub Polska, autorem książki pt. Eventoworking oraz autorem wielu artykułów w prasie branżowej.

W PROGRAMIE:
– Czym są umiejętności miękkie a czym twarde?
– Czym jest sprzedaż?
– Czym są negocjacje?
– Dlaczego każdy manager potrzebuje tych umiejętności?
– W jakich sytuacjach managerowie negocjują i jak powinni to robić?

OBEJRZYJ: KLIKNIJ TUTAJ lub w zdjęcie.


Zobacz również:
Moje audycje w radiu Kontestacja: https://linkd.pl/rfmf
Cykl programów TV „Myśleć jak przedsiębiorca”: https://linkd.pl/rfpm


Prosimy o przeczytanie tej informacji zanim klikniesz „Akceptuję” lub zamkniesz to okno. Pragniemy poinformować Cię, że Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 (tzw. RODO), zapewniamy bezpieczeństwo danym, które są przetwarzane w ramach działania naszej strony. Prosimy Cię o zapoznanie się z Polityką Prywatności naszej firmy. Klikając „Akceptuję” lub zamykając okno, zgadzasz się na warunki przetwarzania swoich danych osobowych wyrażone w Polityce Prywatności.